tisdag, oktober 17, 2006

FÖRBOKA CHERRYPIE STÄMPLAR !!!!!

Nu är det dags med en ny förbokning !! och denna gången är det en förbokning av CHERRY PIE stämplar som gäller :)
LÄS NOGA följande text:

Din förbokning är BINDANDE och jag vill ha din beställning SENAST den 24 oktober. Betalning sker i förskott och ska finnas på mitt konto absolut SENAST den 25 oktober. Är din beställning inte betald så kommer din förbokning att strykas. Tyvärr blir det så denna gången att jag har valt ut ett par olika stämplar som ni kan välja på. Jag måste nämligen beställa ett visst antal ex av varje motiv så för att fler ska få chansen att beställa sin favoritstämpel så går det inte att ha samtliga motiv tillgängliga för förbokning.

OBS Du kan även förboka de cherry pie stämplar som är slut i butiken
www.dreamcatched.com Se även blogginlägg längre ner vilka som är slutsålda !!!

Maila för prislista: dreamcatched@comhem.se

Skicka även din beställning till denna adress. Uppge stämpelns namn, ditt namn och adress och skriv gärna i ämnesraden "Förbokning av Cherry Pie stämplar"

Har ni ytterligare frågor är det fritt fram att maila mig - ha en kul stund med att välja :)

Inga kommentarer: