lördag, juli 12, 2014

Vecka 29 är dekorerad och klar.

Nu har jag dekorerat vecka 29 i min Patent Compact, personal size. 
Har använt 3 olika lila washi och en svart tunn washi. Dom små flaggorna är från stickersark från Panduros rea. Ugglorna har jag fått i en RAK i den internationella FB gruppen. Dom är ju så söta.

I min A5 Finsbury kör jag ännu en vecka med dagens ord. Det var riktigt kul och är nu inne på vecka 2. Tror jag ska köra detta tills skolan börjar. Sen behöver jag mer plats för dottern och makens skola/jobb aktiviteter och möten. Ska fota vecka 28 när helgen är slut så får ni se hur det blir :) Kanske jag ska använda min Compact till veckans ord i stället, hm det var ju en bra idé! *tack till mig hjärna som arbetade lite där* ;)
Välkomna att lämna ris och ros i kommentarerna.
/Cina

Inga kommentarer: