måndag, juli 07, 2014

Lite filofax dekoration

Har haft en filofax depression. Helt plötsligt kom jag av mig någonstans. Använde inte någon av mina filofaxer. Skrev inte mina dagliga dagbokssidor. Skrev inte vad jag gjort. Så jag gjorde ett inlägg på en internationell FB sida jag är medlem i. 
Fick tipset om att bara skriva ett positivt ord om just den dagen.
Och helt plötsligt blev det kul igen. Kan vara att nu när man köpt så många och dyra så kände man pressen att nu måste jag ju använda dom!

Så här är måndag - onsdagens ord. 
Måndag: Vi firade vår andra bröllopsdag.
Tisdag: Gick i skogen. och min dotter kom in på sitt förstahandsval i gymnasiet :)
Onsdag: En underbar och varm sommardag. Härligt!

Eftersom jag bara skrev ord i min A5 så tänkte jag att då skriver jag viktiga tider eller annat jag måste komma ihåg i min Personal Size. Och självklar blev valet min nya
patent Compact Duck Egg. Så lite kaniner och rosa blev det i vecka 27

Plötsligt blev det jättekul så jag körde vecka 28 också när jag ändå var i gång.
Här blev det svart och gult färgtema. Dom supersöta stickersen fick jag av min fina vän
Erica.
Så det som behövdes var bara en ny vinkling av vad jag kunde använda mina FF till.
Av en amerikansk tjej, thank you Kirti! fick jag även ett tips att jag kunde göra kort och sätta in. Har ju redan gjort en divider med min nya stämpel. Så nästa projekt är att göra några fler kort att ha i min Domino A5 Patent hot pink.
Ska bli spännande att se om jag tycker det blir kul.
/Cina


Inga kommentarer: