torsdag, mars 15, 2012

2 Tack kort

På kortet till Annika har jag gjort en distressbakgrund och använt TH textstämpel. Två bakgrundsstämplar samt en linjalstämpel. Det jättefina randiga pappret kommer från 7gypsies
Här har jag använt 2 Tim Holtz stämplar och två Tattered Angels stämplar. Bakgrunden är gjord på akvarellpapper med distresser.

När jag fyllde år så blev jag uppvaktad av två fina vänner. Jag blev så innerligt glad och rörd. Så jag gjorde två tackkort. Det översta kortet skickade jag till Helena som skickade mig en massa fina pysselsaker. Nedersta kortet skickade jag till Annika som överraskade mig med blomsterbud med rosa vackra Gerbera blommor och lite lyxchoklad.
Tack för att ni förgyllde min dag :)


1 kommentar:

Annika kort & gott sa...

Alltid kul att uppvakta och 50 år är värt att firas!
Kram Annika