onsdag, mars 07, 2012

Hurra hurra för oss


I morgon fyller jag år, och det gör min kusin också. Hon opereras idag så hon behöver extra kramar så hon snart kryar på sig. Men varför väljer man ett sådant stämpelmotiv när man har bråttom så det hinner med posten. En miljon små blommor som ska färgläggas hahaha. Min kusin älskar änglar, men hon fick en söt liten fé istället.

Och varför ska man ha sådana stela och opersonliga inbjudningskort? Och det är inte precis min stil heller :D Så här blev det cupcakes inbjudningskort till min födelsedag :)

Igår fick jag en underbar present från min kära vän Helena, massor med jättefina papper och dekorationer från Echo Park "This & That" så nu ska jag fundera ut vad det ska bli för något projekt av dessa papper :)
Tack Helena än en gång <3

2 kommentarer:

Pia sa...

Vilket underbart kort. Gillar verkligen älvan. Inbjudningskorten.....så jättefina. Mycket roligare med ett sånt kort än de tradionella. Hoppas du får en bra födelsedag. KRAM

Åsa/asamia sa...

Å så mycket fint du gör!!
Tack för titten!