torsdag, februari 16, 2012

Photobox




Här är min photobox jag gjort från en av Ustream klass. Egentligen skulle det vara kuvert som fickor. Men dom jag hade var tunna och inte samma storlek så jag gjorde egna av Bazzil Craft cardstock. OBS! Använd inte lim när du sätter ihop dom, det gjorde jag och dagen efter så hade dom bubblat sig och såg hemska ut. Så dubbelhäftande tejp blev det i andra försöket.

Blommorna är stansade i medium weight chipboard. Jag har två stycken små bakom den stora som ovankanten på locket ligger vilande mot.

Funderar på att göra en till, för den var otroligt lätt och rolig att göra. Påminner lite om kortboxen jag också har gjort. Men den här var otroligt mycket stabilare.

1 kommentar:

Jasmine - säljer handgjorda kort sa...

Vilken fin! Va' duktig du är. :)
Kram