måndag, februari 20, 2012

En träask och ett grattiskort

Träasken har jag klätt med papper från Glitz. Textstämpeln, fjärilarna och klockan är från Tim Holtz.
Labeln är en TH Bigz dies (den med den stora tagen) sen har jag embossat den med Ranger pulver så den är lite skrovlig.
Sidan sitter det en emalbricka från TH
Spetsstämpeln kommer från Pink Paislee eller kanske är det tattered angels. Det blev inte så mycket dekorationer på asken. Men ville bara framhäva pappret och stämplarna.



Ett kort till min svåger som fyllt år. Stämplarna, papperna och tejpen är från Tim Holtz. Träknappen kommer jag inte ihåg var den kom i från. Väldigt fina är dom i allafall.

2 kommentarer:

Annika sa...

Så fina! Jag som är inne i en blå period blir extra glad i asken! Älskar hur du stämplat lager på lager! Det är så snyggt!

Gurkiss sa...

Jätte fint altrad ask och läckert kort du gjort :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss