torsdag, januari 12, 2012

Tro det eller ej, Magnolia är i min blogg



Ni som känner mig vet ju vad jag tycker om Magnoliastämplar - inte alls. När jag började stämpla så var det hÄnglastämplar och Magnolia som var "trendigt" då. Så det köpte man på sig i stora lass. Så efter att kört med dom länge, så blev jag så trött på dom så jag sålde nästan allihopa. Men så fick jag se den här sötnosen så den ville jag bara ha. Jag t.o.m förbeställde den :D Men det var tigerdräkten som jag föll för. Så nu blev det ett kort med Magnoliastämpel. Lättade upp det hela med lite 7gypsiepapper och min nya bårdstans som jag bara älskar. Så den kommer väl att finnas på allt jag gör nu ;) Blomman kommer från HellaBella Design. Jag stämplade den två ggr på cardstock och chalkade med lite distress. Klippte av blombladen på en av dom och satte sen på dom efter jag böjt och knycklat dom lite. Funktionen var att kortet inte skulle öppna sig.
Antagligen blir jag väl hotad till livet, men i var och varannan blogg så är det bara Magnoliastämplar dränkta i hav med blommor. Men vi har olika smak och stilar - tack och lov :)
Så tadaa så har jag en liten tiger på min blogg :)

1 kommentar:

Gisan sa...

Jag gillar det här kortet =) Kramar...