tisdag, november 09, 2010

Tipp tapp






Här kommer 3 julkort som tillverkats i tomteverkstaden ;)
På gröna kortet har jag använt en stämpel från Bildmålarna. Hon är ju så pyttesöt :)
Chipboardswirlen målade jag med promarkerpenna och sen skulle jag embossa med silverpulver.
Men jag tog fel burk haha, men det här blev nästan snyggare ;)

På det vit/blå kortet har jag använt min nya och efterlängtade stämpel från Sarah Key. Är helt förälskad i den. Har färglagt med MPC tekniken. På kortstommen har jag använt distressdyna för att gnugga in blå färg, sen stämplat snöflingor med samma färg.

Till sist ett rött DT julkort, materiallista hittar ni HÄR.

Nu väntar jag ivrigt på att min blivande Big Shot som jag beställde i går ska komma *skuttar ivrigt* Äntligen kan jag få använda mina nya Spellbinders. Och för att fira köpet beställde jag ännu en paket Spellbinders :)

I morgon kommer också en bloggcandy att läggas upp på Syzzlas blogg. Så då får ni kasta er över bloggen och anmäla er :)
Sen vill jag meddela att f.r.o.m nästa vecka ska jag börja jobba 25% i Syzzla butiken - åhhhh så spännande det ska bli. Och nervöst ;)
/Cina

2 kommentarer:

Jaana sa...

Häääärliga kort ! Det ligger förresten något till dig i min blogg....

Annika kort & gott sa...

Fina kort! Hoppas att du blir nöjd med dina nya inköp och att det går bra att börja arbeta.
kram Annika