onsdag, oktober 27, 2010

I love Halloween



Idag har jag suttit i pysselrummet i ca 4 timmar (ink rök och datorpauser) :)
Har gjort 3 DS och 2 kort. Idag tänker jag visa mina två halloweenkort.

Översta kortet har jag lånat stämpeln från min kusin. Provade mina spellbinders, dom som passade min maskin *surar fortfarande över det* Lite band och brads på det. Godispåsarna har jag embossat och monterat ovanpå med en 3D kudde. Dom fina papperna kommer från Syzzla.

Andra kortet har jag provat mina nya stämplar från Vilda stamps, hur söta som helst :)
Glitterpapper kommer från Panduro. Där är egentligen 3 stora glittrande blanka pumpor som jag tänkte göra något av - hmm vet inte vad än ;) Textstämpeln är embossad och ingnuggad med lila distress och sen monterad med 3 D kuddar. Har nog fått någon 3D kuddsmani :D

Nu ska jag försöka skapa en gång fram till pysselbordet så jag kan börja röja lite hihi
/Cina
PS förresten är jag väldigt impad över att fotona blev så pass bra trots jag tagit dom med min mobil :O

1 kommentar:

Erika sa...

ååå så fina dom är = )