onsdag, oktober 13, 2010

The Flow!




För tillfället så har jag sådant flyt och massor med kreativa idéer! Så det gäller att passa på och njuta av var sekund så länge det varar.
Här är senaste 2 dagarnas resultat, 7 ATC plus lite annat som kommer upp senare.

Denna månadens tema i vår pysselträffsgrupp är Kvinnligt. Ett av mina absolut favorittema. Och äntligen har jag vågat sätta saxen i mina underbara Graphic45 papper :) När jag väl satte igång så har jag saxat i en hel flock av papper.

Har också skaffat mig utländska deco swapflickor så nu blir det ännu mer att göra :)
Nu ska jag återvända till pysselbordet.

4 kommentarer:

Gisan sa...

Så vackra skapelser! Kramar...

Maddiiieek(örebros största bloggerska) sa...

Hej! Gillar du smycken? För jag har en tävling/utlottning på bloggen just nu där jag lottar ut ett rosa armband i samarbete med LinebyMaria.se . Ha en trevlig helg! kram /m

Jasmine - Kortmakerskan sa...

Dessa korten gilar jag. Tycker om stilen. :)
Kram

Jasmine - Kortmakerskan sa...

Dessa korten gilar jag. Tycker om stilen. :)
Kram