torsdag, augusti 19, 2010

Här pysslas det på



Nu är det fullt upp i pysselverkstaden :) Idag har jag gjort en Decosquare till en swap och 1 beställningskort. Och så har jag börjat altra en liten telåda i trä.

Får hoppas damen som ska få kortet blir glad :)

Vill även tipsa mina kära läsare om Syzzlas auktioner på Tradera, ni hittar dom HÄR.
Många fina stämplar och även lite annat pyssel. Passa på för det är köp-nu-knapp på många av grejerna.

I morgon ska jag göra klart lådan och ta itu med ännu två swapar.

Hoppas solen lyser på er idag, här i Skåne har den strålat - ljuvligt!

2 kommentarer:

Pysselfröken sa...

Åh vad sött kortet med änglarna är!

Pysselfröken sa...

Tackar! Ja, nu är vi kollegor. Det här är helt nytt för mig så jag hoppas att jag kan uppfylla förväntningarna. Det ska bli en jätterolig utmaning. Kram