tisdag, mars 02, 2010

Min Mammas ATC


Under vår förra släktpysselträff bestämde vi att ha en ATC swap. Så nu måste jag stolt visa min 70-åriga mammas första ATC ! Visst är den helt underbar? Stämpeln är samma som jag använde till mina DT kort, och den kommer från Crafty Individuals.
Temat vi har är blommor, och idag har jag satt igång med mina. På något konstigt sätt blir man mycket petigare när det är släkten som ska granska dom hihi.


Idag låg 4 av dom nya distressdynorna i min brevlåda. Åh vad kul att det äntligen kommit nya färger. Blev mycket belåten, förrutom en som heter Stormy Sky. Den var nästan likadan som Faded jeans, fast lite lite blåare. Så jag blev lite besviken :( Men den rosa är underbar, den röda är riktigt klarröd. Och Victorian Velvet var såå fin.
Så imorgon ska jag premiär måla lite:)
Har pysslat mycket idag och har fått färdigt en massa ATC och 2 DS. Får visa upp dom så fort mottagarna är nöjda och glada.
TACK alla för era goa kommentarer, det värmer mitt pysselhjärta *kramkram*

/Cina

Inga kommentarer: