fredag, november 13, 2009

FULT !


Världen består av tappade sugar, här är en stor tappad sug - JULKORT :(
Hur jag än gör så blir dom bara tråkiga och fula :( Försöker göra personliga julkort till dom jag skickar till. Men nu funderar jag på att leta upp det finaste jag gjort och så gör jag det till allihopa. Kul blir det kanske inte, men julkort kommer där iaf i deras lådor.

Jag läser scrap/pysseltidningar, kollar webshopsbloggar och andra bloggar. Ser alla dessa fina ljuvliga kort och så kollar jag på mina platta och intetsägande kort och poff så försvann all lust.
Får väl altra lådor till allihopa eller något sånt så det känns kul igen.

Det här fula trista gjorde jag igår, men stämpeln är otroligt söt. Köpte den på PaperMaze. Egentligen är det en bubbla den står på, men julkula passar bättre in i dessa tider. Gjorde en DS igår istället för fler julkort. Men den får jag visa upp när den kommit fram.
/Sur-Cina

3 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Annie sa...

Nää, men fult är det väl inte, Cina!Ibland är det helt enkelt så att "Less is more". Jag har dessutom märkt att de kort man tycker inte blev så speciella eller bra, uppskattas väldigt mycket av dem som får det ändå - de som inte är så insatta har inte så mycket att jämföra med... ;) Kram!

Cina99 sa...

Fult? E'ru galen??

Jag ser ett jättefint julkort med fönster, i fönstret ser man en ängel som står på jordklotet och vakar över oss :)

Man är nästan aldrig nöjd med sina egna alster... jag vet ;) men huvudsaken är ju att mottagaren tycker om det!