lördag, juli 11, 2009

Shopping + KAOS



Först måste jag tacka Helena för den här underbara KAOS awarden som kom i min brevlåda.
Hennes motivering gjorde mig glad och väldigt rörd, bara läs här:
"Hon har en otrolig skaparlust som smittar av sig. En tjej som alltid vågar prova nya saker och alltid kommer med något nytt. Det är så inspirerande att kika in på hennes blogg."

Visst är det fint skrivet?
När allt lugnar ner sig härhemma ska jag göra mina val av KAOS awarder.

Igår var jag i Norrköping och besökte Pysselpassion - live:)
Jättetrevligt och superkul att shoppa lite *hihi*
Det här är vad som följde med mig hem till Skåne.
Ska passa på att montera stämplar när tvättmaskinen arbetar ;)
/Cina

1 kommentar:

Jaana sa...

Ugglepappret köpte jag i Halmstad. :-) Det är så gulligt, men ditt prickiga papper är ännu ett strå vassare...Vill ha!
Välkommen hem !