torsdag, november 06, 2008

Att göra halsband



Innan jag fick rätt medicin för min sjukdom Bipolär 2, fick jag en idé att jag skulle göra smycken också. Köpte massor av pärlor, tänger, wire och gud vet vad. Och visst gjorde jag väl smycken. Och det var ju kul - ett tag. Men så skulle jag göra ett halsband till söndag när vi ska på fars dags middag. Jag HATAR att göra smycken. Har suttit här och svurit här hur länge som helst. Är darrig pga medicinen och mitt tålamod är absolut noll. J-kla skithalsband.
Argghhh ska sälja alla pärlor jag har. Har tre fulla sådana här förvaringslådor plus lite till. Vill ni köpa?
/Sur-Cina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha...det där ser juh jättefint ut! Varför svära över det?

Jag tycker det är avkopplande att göra smycken jag... ^^

Anonym sa...

Den där pärllådan skulle jag älska att få dyka ner i! MASSOR med fina pärlor... :o)