tisdag, juni 03, 2008

Kattscrap och beställningskort


Ett provkort till en beställning på inbjudningskort till ett 1-årskalas. Väldigt enkelt och lite stramt, men beställarna tyckte det var jättegulligt och fint. Ska man göra så många som 15-20 stycken så orkar jag inte vräka på med en massa lull-lull-och bling-bling. Jag har redan påbörjat massproduceringen. Så ikväll ska jag färglägga alla motiven. Jag har även gjort bröllopskit och dopkort åt samma beställare så det är roligt att dom vill beställa mer av mig :)

Min LO i 12 x12" var svårt men behövligt att scrappa. För två veckor sedan blev jag tvungen att göra något hemskt och SÅ svårt. Jag fick "skicka" mina älskade kattpojkar till katthimmelen :( Jag har gråtit så många tårar, städat och gråtit miljoner tårar igen. Och jag saknar dom så oerhört !!! Men Älsklingen fick konstaterat att det var katterna som han blev dålig av så jag hade inget val. Höll på i flera veckor att leta hem och annonsera men tyvärr så lyckades jag inte. Först nu har jag orkat göra färdigt den här LO´n så nu har jag ett minne i mitt album. Molnen och guldvingarna symboliserar färden till deras egen himmel.
/Cina

5 kommentarer:

Helena sa...

Jag känner verkligen med dig vännen....inget roligt beslut att behöva ta.
LOn är jättefin och korten du gjort är underbara.
Härligt att din pyssellust är tillbaka.=)
Kram!

Helena sa...

Jag känner verkligen med dig vännen....inget roligt beslut att behöva ta.
LOn är jättefin och korten du gjort är underbara.
Härligt att din pyssellust är tillbaka.=)
Kram!

Anonym sa...

Jag tänker på katterna och hoppas attde har de bra där de är!!! Fina fina grjer du gjort vännen!
Kram
/Carina

Gisan sa...

Här är det fart på kreativiteten ser jag. Mycket fina! Väskan föll i mycket god jord. Hon ääälskar den. Kramar...

Gisan sa...

Prinsens födelsedagskort föll i mycket god jord :-) Kramar...