onsdag, september 06, 2006

UPPDATERAT 6 september

Nu har jag Ultra Pro ATC fickor hemma!
För er som bara vill ha några stycken, eller vill prova dom för första gången så går det
utmärkt att köpa ett mindre antal. I shopen finns dom under Övrigt!

Ta gärna en titt på mina band/spetsar - kanske ni hittar något fint till era kort och LO´s.

Dom förbokade stämplarna beställdes i måndags hos Cherry Pie :)
Hon brukar vara snabb, men jag läste någonstans att hon hade packat 59 paket igår så hon har nog mycket att göra. Men vi hoppas på att det går snabbt ändå.
Jag meddelar både via bloggen här och via mail så fort dom anländer. Och om där finns någon
som vill fylla på sin beställning med annat så går det bra.

Nu är jag ivrig att beställa hem från det engelska stämpelföretaget - så hjälp mig nu tjejer!!
Shoppa i massor så jag får nya friska pengar att handla hem stämplar för :)
Ha en bra pysseldag !!!

Inga kommentarer: