torsdag, september 07, 2006

FÖRBOKA CRAFTY INDIVIDUALS STÄMPLAR







NU kan ni börja att förboka stämplar från Crafty Individuals.
SENAST den 17 september vill jag ha era beställningar och betalningar. Ni som inte har möjlighet att betala förrän den 20-21 september var vänliga maila mig så ordnar vi detta.
Observera att alla förbokningsbeställningarna är BINDANDE !!!
Än så länge kan ni enbart förboka stämplar som finns här på bild - alltså inga andra från deras onlinestore utan enbart dessa här på bloggen.

Maila er beställning till dreamcatched@comhem.se Uppge namn, adress, antal stämplar samt
stämpelns beställningsnr. Skriv i ämnesraden FÖRBOK. CRAFTY så jag lätt ser vilka mail som är förbokningar. Har ni några frågor är det bara att maila mig!!!

Eftersom kravet är att jag måste minst köpa 2 stycken av vardera motiv så de beställningar som enbart får en beställning får tyvärr vänta tills nästa gång.

Have fun girls :)


1 kommentar:

Anonym sa...

Vad är det för priser på stämplarna från Crafty?