lördag, februari 28, 2015

Bye bye Erin Condren

Jag har nått smärtgränsen!
Jag har retat mig så mycket på den kraftiga spiralen på min Erin Condren.
Men det som hållit mig tillbaks är att det är en sådan dyr planner.
Över 400 kr och så bara börja att riva och skära i den kändes lite skrämmande.

MEN jag fick den ju gratis eftersom jag vann presentkort i Erin Condrens webbutik.
Men varenda dag retade jag mig på det så nu är det gjort!
Så efter några youtube videos så var det dags! 

Maken plockade fram stora tången och knipsade spiralen i småbitar.
Sen har jag suttit på kvällarna och skurit alla sidor och hålat dom.
I det ögonblicket önskade jag att jag lagt pengar på ett rejält
hålslag. Sitta där med Slöjddetaljers lilla enhåls hålslag med en tjock hög papper kändes inte så lockande hihi. Men jag tog 5 papper åt gången så det gick snabbare
än jag trodde. Och nu är det gjort!

Planen var att ha dom i min Finsbury A5 så jag plockade ut
alla "onödiga" papper. Men det fanns ingen chans att det skulle gå.
Så jag beställde den filofaxen jag har gått och sneglat länge på.
Haha visst lät det som en riktigt dålig bortförklarina.
Det blev en original A5 i patent purple. Så ännu en original till familjen.
Snart borde jag ha VIP konto hos Kalenderkungen. 

Fick sålt min Aston till en trevlig norsk kvinna så jag tror den får ett gott och kärleksfullt hem :)
Nu längtar jag till måndag när förhoppningsvis mitt paket från Kalenderkungen dyker upp!
/Cina


Inga kommentarer: