tisdag, augusti 31, 2010

Mina fina barn


Jag har scrappat en LO på mina fina ungar, fast jag ibland skäller och gormar så är dom det bästa jag har :) Fotona är tagna på mina föräldrars 140-års fest. Valde att göra den lite enkel fast lite galen. Gulligull eller vintagestilen passar absolut inte in på mina barn. Bården har jag klippt ut från ett mönsterpapper, blommorna är utklippta ur ett annat mönsterpapper. På två av fotona var där så röriga bakgrunder så jag klippte ur dom istället. Fotona speglar precis deras personlighet precis som dymotexterna :)

Numera så ska jag DT blogga varje tisdag, puh det gäller att ligga i!! Första bloggningen kan ni se här: SYZZLA
Fick ett jättepaket fyllt med massor av härliga grejer som jag ska skapa med. Det ska bli superspännande och kul :)
/Cina

1 kommentar:

Bunny sa...

Så fiiint så :D