fredag, november 03, 2006

Vilken tur!

Såhär sa Marina (Cherry Pie) om mitt julkort:
"Cina's Christmas card is very inspirational and it would be a coolidea to have an odd shaped card swap!"
Puhh vilken tur ... nu kan jag fortsätta sälja hennes stämplar :D
Tyvärr har hon inte hunnit med min beställning, hon letar förtvivlat efter alla stämplarna i sina oändligt antal flyttlådor. Så tyvärr så får vi vänta lite till !!
Men den som väntar på något gott .... !

Däremot fick jag nya katalogsidor från kära Mr Malcolm idag. Nya motiv på stämplar som nu finns att köpa hos Crafty Individuals. Jag säger bara UNDERBARA är dom !!!!!
Tyvärr kan jag inte köpa några förrän ni har köpt upp mitt lager i butiken -så marsch iväg alla mina kunder - SHOPPA !!!! www.dreamcatched.com

Ha en fin Alla Helgons helg !
/Cina

Inga kommentarer: