lördag, december 19, 2015

Project Life kick off

Nu när alla julkort och julprojekt är klara så har jag fått tid att ta upp Project Life igen. Har ju bara hållit på med det i några månader och detta är 6:e och 7:e sidan jag gjort sen jag startade. Men det är riktigt kul men inte så himla lätt när man är van vid att göra en 12x12" LO med typ ett foto.
Men här har jag gjort två sidor på 2 dagar, inte illa minsann!
Första är om vårt besök i Helsingör i somras, en dag med sol och varmt minsann!
Andra är foton på mitt barnbarn när han var 2-3 månader. Sötaste pojken i hela världen!

Det som gör det lite svårt är att jag har inte så mycket dekorationer som passar PL, men nu har jag shoppat lite så jag är redo för nya härliga sidor. Och förhoppningsvis får jag mycket pysseltid i julhelgen.



Inga kommentarer: