tisdag, december 18, 2012

Sista julkorten









Så då var alla julkort gjorda, 39 stycken varav 14 sålda. Alla är skickade - tjohoo :) Nu kan man vila upp sig till nästa jul. Har börjat på ett hemligt julprojekt - MEN började för sent så nu är jag helt stressad om jag ska hinna få det klart på 6 dagar!!!

Jag kommer att börja det nya året med en bloggpaus. Jag älskar att få kommentarer, men det ekar tomt och har inte många följare heller. Det är ju en av sakerna det gör att det är kul att scrappa, att folk tittar, hälsar på och ger mig feedback på mina alster. Det är alltid kul att få kreativ kritik, både bra och dåligt.
SÅ nu önskar jag er en GOD JUL ni som tittar in här då och då.
Hoppas där ligger många pysselpaket under era granar :)
Kram från mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kära Cina:)
Det var länge sedan vi hördes....

Vilka underbara julkort du gjort.
Du är fantastisk.

Hoppas vi kan höras något.
Saknar dig på listorna.

Kram Ulla

Pia sa...

Jag tittar in här allt som oftast men är dålig på att kommentera. Vad MÅNGA julkort du gjort. Det är så kul att se hur du varierar dig med färger och motiv. Jättefina allesammans. Och ett av dem står jämte mig vid datan så jag kan se den mest hela tiden. Tack snälla du och så önskar jag dig en riktigt god jul! Kram