måndag, november 19, 2012

Mamma & Pappa kort

Min mamma fyller år på fredag och jag tyckte hon skulle få något
riktigt höstinspirerat. Stämpeln med rankan är Dylusion. Löven är från Tim Holtz
dies. Äpplet är urklippt från papperskollektionen och embossat
med clearpulver.

Här är insidan på fliken, diesen kommer från Tim Holtz

Så här ser mittdelen på kortet ut. Här är det tänkt
att ett presentkort ska fästas. Papperskollektionen jag använt är
Bo Bunny "Apple Cider"

Här är högerdelen av kortet. Katt/staket motivet är utklippt från kollektionen.
Ekollonen är också utklippta. På ena ekollonet har jag embossat "hatten" med Tim Holtz embosspulver.
Älskar detta embosspulver eftersom det känns som grus när det blivit
uppvärmt.Kom på att jag glömt fota baksidan av kortet. Men det är bara klätt med ett papper
från kollektionen.

Här är kortet min pappa fick på farsdag tillsammans med ett presentkort.
Papperna är från två olika Bo Bunny kollektioner. Och jag bara älskar
Primas blommor i juteväv.

Inga kommentarer: