tisdag, maj 08, 2012

Massor med nytt


Oj så längesedan här uppdaterades! Men jag har gjort en massa nytt men inte fått tummarna loss att fota alla grejer. Här är en stor tändsticksask jag altrat med en av mina nya stämplar - love love love. Dom kommer från
Pink Paislee´s kollektion Nuntucket.
 En tag gjord och färglagd med distresser, den söta fjärilen kommer från Hellabella design. Antagligen får ni se den överallt, hihi. Tyvärr syns inte alla dom andra stämplarna som jag använt. Även dom kommer från Pink Paislee och kollektionen heter Spring Jubilee
Och så var det fjärilen igen ;) Ett ringalbum som jag gjort från en Ustreamklass. Papperna är This & That.
Lägger bara upp en bild på första sidan. Albumet har 6 sidor, dvs 12 stycken fram och bak så det blir
lite mycket att lägga upp kanske. Swirlen är Tim Holtz. Blommorna är embossade med clearpulver och färglagda med promarker. Stämpeln är en gratisstämpel från tidningen Craftstampers. Bara älskar den!! Blommorna är monterade med 3D stämpel.

Har även gjort 2 kort, men dom får ni se en annan dag :)

Inga kommentarer: