torsdag, september 29, 2011

STÄMPLAR SÄLJES

1. Elvis, 40 kr SÅLD. 2 kinesiska tecken, 20 kr

3 grodor, 15 kr/styck eller 50 kr för allihopa


5. Snickare från Alota stamps, 30 kr
6. Fé stämplar från något engelskt företag. 30 kr styck och 25 kr/för dom små. Clearstamps
7 Japantjej från Stämpelkällan, 35 kr
8. Döskalle, 25 kr och lille ninjan 15 kr SÅLD



11. Lily of the Valley fe, 55 kr använd 1 gång




15. Kimono, 25 kr SÅLD, underkläder 20 kr

17. Ängel - clearstamps, 35 kr, duva - clearstamps, 20 kr

21. Lily of the Valley fe, 55 kronor. Använd 1 gång

Nu har jag gjort en liten utrensning i stämpelsamlingen :)
Skriv nr och titel på vilken du vill ha och skicka ett mail till mig.
PORTO tillkommer på ALLA stämplarna.

Maila mig på witch.c@gmail.com, först till kvarn gäller!!
Happy shopping




3 kommentarer:

Helena sa...

Ja visst är det roligt med vintagekort.=)
Jag har tömt krukorna på framsidan men altanen är kvar.=(
Fattar inte varför jag planterar så jäkla mycket krukor.=/
Ha en härlig helg vännen!

elsamaja sa...

Nr 4 och nr 19 vill jag köpa, om den som tingat magnoliahästen ångrar sej, så tar jag den också =)

Ingrid

Gisan sa...

Rensar du för att få plats med nya? För du tänker väl inte sluta. Kramar...