fredag, mars 11, 2011

Mera födelsedagsgrisar



Det duggar tätt med födelsedagar, i torsdags fyllde min pappa år och på måndag fyller min kära fästman år :)
Här kommer min älsklings kort, pappas borde vara färdigt för jag behöver det i morgon så jag får väl ta tag i det typ NU!

Stämpeln är så supercool tycker jag, den kommer från Kenny K. Blev så glad att jag hittade en återförsäljare i Sverige. Så glad att jag köpte 2 olika ;) Bryter av från mina vintage och gulligullstämplar. Jag har embossat pinglan och färglagt med promarker. Observera den väldigt tjusiga bården som är i sammet - mer om materialet till denna hittar du HÄR.

Trevlig helg önskar jag er, själv måste jag fortsätta städandet då vi ska ha pizza-födelsedags-firande-i-kväll-med-familjen :)

1 kommentar:

Pia sa...

"Tufft" kort. Gillar stämplen och texten.
Vad "mysigt" det låter med pizzafirande. Hoppas ni fick en bra kväll.
Kram