söndag, januari 30, 2011

Ännu ett plånbokskort



Det här är ett DT kort som jag "demade" för tanterna i vår släktträffsgrupp. Dom var så duktiga och gjorde så vackra kort och roligt hade dom :)
Jag har även gjort ett Alla Hjärtans Dag kort. Väldigt enkel men jag blev väldigt nöjd med det. Så det står där i butiken och förhoppningsvis ger lite inspiration till kunderna :)

Jag har köpt en massa nya stämplar och bla 2 dies till min Big Shot maskin. Men jag blev otroligt besviken över en Magnolia dies, sicket skit :( Dyr var den också. Men att sitta och pilla ut mini mini pappersbitar först i själva diesen och sen i själva motivet. Plus att man får ta en nål för att få ut motivet överhuvudtagen från diesen. Nä såna köper jag inte fler ggr :(

Har inte hunnit pyssla på hela veckan för jag har jobbat varenda dag. Så nu har jag massor massor av pyssel som måste göras!
Ha en riktigt skön söndag, här i Skåne lyser minsann solen!!
/Cina

1 kommentar:

Annika kort & gott sa...

Ljuvlig plånbok i bästa Cina färger! Vad är det för embossingfolder du använt till präglingen av det rosa papperet?

Hoppas att du får en massa pysslat, här har det varit pysseltorka då studierna tar upp det mesta av fritiden just nu.
kram Annika