söndag, januari 10, 2010

Första uppdateringen på nya året.



Så var det dags för normala vardagslivet igen. I morgon börjar Dottern skolan och Älsklingen får tillbaks och slita på jobbet. Själv kan jag gå och glida runt i min gosiga morgonrock hela dagen om jag vill - myyyysigt :) Jag trodde julmotiven var över nu, men icke! Här är 2 ATC till en swap med temat "Rosa Jul" Bilderna blev skitdåliga, precis som färgerna. Men härligt rosa är dom iaf :) Flickstämpeln är från Motivet och tomten är från Tim Holtz. Iförrgår gjorde jag 2 DS, men dom får vänta lite med att visas upp tills mottagaren fått dom. För min del hoppas jag att 2010 kommer att bli ett strålande pyssel år med massor av inspiration och glädje. För att mjuka upp så "råkade" jag göra en liten webbeställning hihi.
Jag är nu medlem i 6 olika yahoogrupper med ATC och DS swapar så nu får jag ligga i minsann ;) /Cina

1 kommentar:

Unknown sa...

Jättefina kort =D
Guuud så kämpigt det var att komma upp 07.30 imorse! Och Max stackaren som är van att sova till 11-12 på dagarna var alldeles yr haha =D

ha en härlig dag vännen!!!
Kram!