onsdag, december 09, 2009

Saaakta


Ja det är rätta ordet för takten med mina julkort. Men här har jag iaf gjort ett idag.
Söta snögubben från Penny Black, lite glittriga snöflingor. Och en tag jag hittade som jag glömt att jag hade - surprise ;)
Satte tagen på 3D kuddar så jag fick lite djup i det annars platta kortet. Japp nu är det bara att ge sig på nästa!!
Gud vad det är svårt att få ett enda vettigt foto. Det är ju bara grått och mörkt hela dagarna :(
Men alla julklappar är minsann inhandlade och inslagna - tjohoo vad jag är duktig i år :)
/Cina

2 kommentarer:

Malin/Majamelon sa...

Så sött kort =D Snögubben är för gullig =D
Är du klar med klapparna!!!! Å gud vilken prestationsångest jag fick nu haha =D

Kram!

frubards pysselkök sa...

det var ett jätte fint kort. Snögubben är bara för gullig! Det är bra gjort att ha julklapparna klara, då slipper du stressen den sista veckan.

Kram på dej // Kikki