torsdag, februari 05, 2009

Scrappat en prinsessa




Otroligt, men jag har scrappat! Gör inte det så ofta längre för antingen blir det så stramt så stramt eller så flippar jag ut i bling-bling. Men här passade det så bra med bling-bling till allas vår prinsessa. Det är min systerdotter och hon är den ljuvligaste och gladaste tjejen jag vet :) Och det här fotot är så himla härligt.
Ljuset är skitkasst, var är våren? Tar man utan blixt så blir det så konstig färg, och tar man med blixt så blir allting ljust och konstigt. Hur som helst här får ni se den ändå.
Formatet är i 30x30
/Cina

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad fint det blev! Nu blev jag sugen på att plocka fram mina saker och scrappa lite jag med. ^^

Gisan sa...

Så himla läckra grejer du har skapat! Kramar...

Anonym sa...

Den är ljuvlig!!!
Kramar
/Carina

Elzie sa...

Jättefin lo. Och det kortet är ju bara så härligt. vilken goding!!
Ha en fortsatt skön söndag.
Kram Elzie

petrasart sa...

what a sweet princess :-*

Anonym sa...

sicken goding

kram am

Cherry Pie sa...

Jätte fin Cina! ;-)
Today I nominated you for an award in my blog! Go to http://cherrypieblog.blogspot.com/
to get it! :-)*