fredag, maj 02, 2008

Vårscrappat

Bara måste scrappa det här fotot som Sonen tog med sin nya kamera. Bara älskar mina Bellisar som står utanför ytterdörren. Nu har Älsklingen köpt en likadan kamera fast en modell bättre. Och då kan ju jag kanske smyga mig till den och fota lite *haha* Jag har scrappat i stl 6x12", gillar utmaningen lite med det formatet. Vita pappret med "Bellis" texten är mönstrat vellum. Blomman är urklippt från ett papper från Bo Bunny. Och där kommer det randiga pappret ifrån också. Rosa filtcirklar från Scrapaddicted.

Men jag behöver er hjälp!!! Lär mig scrappa pleace!!! Jag dammsuger hela Sajbern och frossar i alla dom vackra LO´s som alla duktiga tjejer gör. Jag köper både svenska, engelska och amerikanska scraptidningar och lusläser dom. Men jag får inte till det där med scrappandet. Det ser platt, trist och stelt ut. Hur ska jag göra - ge mig TIPS i massor tack!!! Jag vill ju göra sådana där maffiga med fina mönstrade papper och mycket dekorationer i passande färger och stil.
/Cina

1 kommentar:

Anonym sa...

Men du har ju gjort en underbar LO! Det är bara du själv som tycker det ser "platt" ut. Jag tycker det är jättesnyggt!

ha en härlig helg!