tisdag, december 04, 2007

Åh så vackert !


Det här vackra hjärtat ska hänga i min nymålade hall på min vitbetsade spegel.
Hittade Marias blogg på nätet och såg att man kunde beställa och det gjorde jag - på stört!

Tack snälla Maria för det här underbara hjärtat - och jag som inte tycker om julen fick värsta
julkänslan nu :)

Sen vill jag göra en efterlysning ! På andra bilden hänger där ett randigt hjärta med vingar. Jag köpte det av en jättetrevlig tjej. Kommer inte ihåg om jag halkade in på hennes hemsida eller om det var hennes blogg. Det är ju längesedan nu, men skulle gärna vilja se mera av hennes grejer. Så om någon känner henne, eller har varit inne på hemsida/blogg så blir jag överlycklig om ni kan ge mig länken. Hon kallar sig Hummlan, tror jag det var ?!?

/Cina - lättrörd idag

2 kommentarer:

netha sa...

http://lantligt.blogspot.com/2007/03/hhhhhhh-hummlan.html
Där finns det grejor, en massa finfina grejor.
kramis

Annika kort & gott sa...

Det är så fint med sådana här hjärtan! Tror jag får ta fram symaskinen och sy lite.
kram Annika