tisdag, oktober 23, 2007

ROSA julkort

Varför ska man bara göra julkort i grönt, blått och rött? Nä här görs minsann julkort i pastellfärger också. Det blir både fint och läckert och speciellt i min absoluta favoritfärg ROSA.

Mitt kort har också fått äran att bli uppladdat på en ny blogg som jag gärna rekomenderar ett besök i: Rubberstamps
Det är min pysselvän Carina som skapat en ny blogg med bla tävlingar, tips och utmaningar.
Så vill ni se fler rosa kort eller kanske själva delta i utmaningen så tycker jag ni ska rusa dit på direkten!
/Cina

8 kommentarer:

Miapuh sa...

Tjenare!
Jättefint kort :D

Hoppas post anlänt det kommer mera fick hem de nya stämplarna i går..
Hur mås i dag?
kramis o hajarna hälsar

Miapuh sa...

Just det jag igen.. tänkte be dig om en tjänst om de går :)
Rosa julpapper med granar har du gott om det eller finns det i närheten?
kramis M

Liz sa...

Åh denna blev ju riktigt cool!!!
*kramis*

Miapuh sa...

oså jag igen bara.. skriet är en cherry pie stämpel..

Har du den snögubbestämpeln som är på mitt senaste kort som jag ladda upp precis. Nalle & snögubbe, tror jag la i nån till dig annars hojta så fixar jag

kramis Mia

Anonym sa...

Superläckert!!! Krmar...

Anonym sa...

Jättefint vännen...jag tycker som du och har oxå gjort julkort i rosa.=)
Det rödrutiga papperet är ett Daisy D papper och jag tror att jag köpt det på Scrapaddicted.
Jag handlar mycket på scrapbodan så det kan även vara där jag köpt det.
Hoppas du hittar det för det är verkligen jättefint.
Ha en mysig onsdag vännen!

Karabara sa...

Härligt julkort som man blir glad av. Härlig blogg som du fanns uppladdad på oxå!
Kram Karin

Miapuh sa...

Tjoho!
kom mailet med mitt album?

kramis