tisdag, februari 20, 2007

TACK kära vänner !!!






















Jag ligger här sjuk än och mina dagar består av att äta iprén, sova, äta iprén, sova osv. Det är sååå trist :(

Så därför förgylldes min dag och igår av post från några av er. TACK så innerligt över era fina saker ni gjort och skickat till mig !!
TACK till Gunnel för den vackra ATC:n med stämpeln från Crafty ! Du gjorde mig verkligen glad!!!
TACK kära Lise-Lott för att du gjort en ROSA ATC med mitt namn - åh så rörd jag blev !!! Den är jättegullig!!!
TACK Ina för det jättesöta krya på kortet - du gjorde mig så glad och överraskad !!
Sen måste jag skryta över min duktiga lillasyster, Lisa.
Den lila ATC:n har hon gjort och det är hennes allra första ATC - visst är den snygg !!
Tack kära vänner för er uppmuntran!
Nu är det dags att återvända till sjukbädden igen!
/Cina

1 kommentar:

Anonym sa...

Va mycket fint du fått.
Krya på dig
kram am