söndag, december 13, 2015

Nu är jag här igen!!

Nu är jag här igen! Det var då en riktigt dålig uppdatering här i min blogg. 
Men det har varit intensivt arbete i julkortsverkstaden så det blev dåligt med bloggande.
Jag har även instagram så ni får gärna följa mig där, jag heter witch1962. 
Så nu är 32 julkort klara och skickade. Och idag har jag städat bort allt juligt från pysselrummet. Som man kan stöka till det under tiden man jobbat hårt!!
Men jag har även shoppat, och surprise jag har shoppat planners :D

Först ut så köpte jag en Midori Travelers Notbook till i standard size. Jag sålde min svarta till en tjej på FB i min midorigrupp. Hon är en väldigt lycklig tjej nu så det var kul att den fick ett nytt hem. I stället köpte jag Limited Edition blue. Blev så förvånad att se att den kommit till Sverige och till lexis.se. Och just att den inte kommer att göras igen, så kändes det extra kul att köpa den. Den var mycket mörkare blå än jag trodde så först blev jag lite tveksam. Men skinnet är så fint och inuti är den lite ljusare blå. 


Som vanligt får man sin Midori i den här enkla och stilfulla förpackning.

Väldigt svårt att få till rätt färg när man ska fota mörka färger.
Här ser man den fina blå färgen på insidan.

Man får väl se hur utsidan blir när den blivit mer använd.
Jag är väldigt nöjd med mitt köp!
/Cina



Inga kommentarer: