söndag, september 27, 2015

Ny medlem i plannerfamiljen.

Kunde inte låta bli! Panduro hade ju sin 25% rea nu i helgen. Och såg att dom hade den randiga Color Crush white/teal stripe. Oh så fin i verkligheten. Och för 284 kr så varför inte slå till. Kan ju alltid sälja den om jag inte vill ha den. Så nu har jag alltså TRE st CC, varför kan man då undra? Ja jag vet faktiskt inte. Jo för dom är fina såklart.  Det som stör mig är varför dom gjort stängingsremmen offwhite?! Varför inte göra den vit så den passar till dom vita linjerna på pärmen. Hmm vet inte hur dom tänkte där! Har flyttat in i min randiga så nu får den guldiga vila tills december. Då passar den till jul & nyår och kan glänsa i vintermörkret.


Så här ser den ut inuti, Grå med offwhite. Är så glad att det är guldringar i Color Crush. Tycker filofax kanske skulle göra några modeller med guldringar också.

Är så glad över mitt köp, trots att jag redan har två.
/Cina

Inga kommentarer: